Vitry-le-Francois naar Troyes - Reisverslag uit Troyes, Frankrijk van WenPLissabon2017 - WaarBenJij.nu Vitry-le-Francois naar Troyes - Reisverslag uit Troyes, Frankrijk van WenPLissabon2017 - WaarBenJij.nu

Vitry-le-Francois naar Troyes

Door: Paul

21 Mei 2017 | Frankrijk, Troyes

Een klein beetje verslapen. In de kleren, nog een ontbijt geregeld en met een frisse ochtendlucht op pad. Het is zondag en niet altijd duidelijk wat open is. De Boulangerie is meestal open op zondagochtend. Op de route liggen kleine dorpen waar je wat drinken betreft weinig mag verwachten. In Vitry-le-Francois nog enkele zoete koeken en hartige croissants gescoord voor onderweg. Mijn GPS had kuren en werd al snel uit gezet om discussie te voorkomen. De route liep dwars door de landbouw gebieden met veelal nog jonge aanplant. De steeds fellere zon maakte, samen met de schaduwen van de wolken, het geheel aan diversiteit aan gewassen tot een vrolijk en adembenemend plaatje. De reis ging voorspoedig al hebben we heel wat kilometers over paden gereden met grove split. De stenen vlogen soms onder de hard opgepompte banden meters weg. Eenmaal in Troyes een IBIS budget hotel opgezocht voor de overnachting. In de stad troffen we een fietser uit zuid Limburg op een terras. Hij is huisarts in naar ik dacht Slenaken en onderweg naar Santiago om van daar door te fietsen naar een plaats onder Barcelona waar schoonfamilie woont.
Terug van het avondeten op de kamer nog even de spullen voor morgen op orde gebracht en het thuisfront gefacetimed.
Spreuk van de dag: Door het ontmoeten kom je aan ontmoeten toe.
Morgen naar Auxerre

• 22 Mei 2017 - 17:21

Esther:

Hé pap en wolter,

Wat zijn jullie al een eind op weg. Leuk om de verhalen te lezen en te horen waar jullie zijn. Hier ook alles goed. Hopelijk bij jullie net zo mooi weer als hier. En wat leuk die spreuken!

Fiets ze en geniet ze! Liefs Esther